Zatrudnienie krótko i długo terminowe – plusy i minusy

Jako agencja, możesz myśleć, że długoterminowa umowa jest najlepszym sposobem na utrzymanie dochodów wpływających do Twojej firmy. Każda agencja chce usłyszeć te magiczne słowa: „podpiszmy umowę”. Ale długoterminowy kontrakt...

Jako agencja, możesz myśleć, że długoterminowa umowa jest najlepszym sposobem na utrzymanie dochodów wpływających do Twojej firmy. Każda agencja chce usłyszeć te magiczne słowa: „podpiszmy umowę”. Ale długoterminowy kontrakt nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem.

Stabilny dochód, który pochodzi z kontraktu długoterminowego, może być ekscytujący. Ale to również ma swoje minusy. Jeśli relacja z klientem ulegnie załamaniu, utkniesz w umowie, która nie jest dobra dla Twojej agencji lub elastyczności w zastępowaniu klienta.

Zobacz: CZY LEPIEJ ZATRUDNIAĆ KRÓTKO CZY DŁUGOTERMINOWO?

Na odwrotnej stronie, istnieje wiele okazji, w których wykorzystanie długoterminowej umowy ma sens z finansowego i strategicznego punktu widzenia dla agencji i klienta.

Sztuczka? Ustalenie, którą umowę najlepiej wykorzystać za każdym razem, gdy przyprowadzasz klienta na pokład samolotu.

Porównajmy kontrakty długoterminowe i krótkoterminowe, i jak wybrać, który z nich jest najlepszy.

Różnica pomiędzy umowami długoterminowymi i krótkoterminowymi

Poza czasem trwania, istnieją większe różnice pomiędzy umowami długo- i krótkoterminowymi.

Umowa długoterminowa to umowa, w której agencja i klient mają poważne projekty do zrealizowania. Nie mówimy tu o tworzeniu nowego logo.

Rozmawiamy o długoterminowych mediach społecznościowych i strategiach marketingowych, kampaniach SEO i analizach, które często wymagają wielu miesięcy (nawet lat), aby dowiedzieć się i wykorzystać je.

Te długoterminowe plany są niezbędne, ponieważ wiele dużych elementów biletu, takich jak SEO i kampanie marketingowe treści potrzebują miesięcy na przygotowanie i prawidłowe wykonanie.

Korzyści wynikające z umowy długoterminowej

Długoterminowe kontrakty mogą zapewnić agencji bardzo potrzebną stabilność, zwłaszcza jeśli dopiero zaczynasz. Długoterminowa umowa może pomóc w wyeliminowaniu finansowych zgadywanek z przepływów pieniężnych agencji, a także oferuje doskonałą okazję do nawiązania znaczącej relacji z klientem.

Ale dlaczego inaczej chciałbyś podpisać życie swojej agencji?

Możesz naprawdę opanować strategie stojące za kampanią swojego klienta.

Bez względu na to, jak doświadczona i biegła jest Twoja agencja, potrzebujesz trochę czasu, aby poznać tajniki firmy Twojego klienta. Potrzeba czasu, aby odkryć ich punkty bólu i to, czego szukają, aby osiągnąć cel długoterminowy.

Ich grupa docelowa, prognozy i cele nie mogą być opracowane z dnia na dzień. Dając agencji trochę czasu, aby dowiedzieć się o tym, dadzą Ci intymne spojrzenie na firmę. Ważne jest, aby to zrobić, ponieważ to właśnie te wczesne etapy w okresie obowiązywania umowy mogą dać Twojej agencji kluczowy wgląd, który pomoże zbudować wysoce dochodowe kampanie dla Twojego klienta.

Daje to również czas na ustalenie, ile zasobów należy zainwestować w projekt, aby działał. Jeśli posiadasz długoterminowy kontrakt, możesz przeznaczyć więcej zasobów swojej agencji na ten kluczowy etap wcześnie.

W zasadzie poznasz swojego klienta.

Kiedy po raz ostatni nawiązałeś znaczącą relację z krótkoterminowym klientem kontraktowym?

Długoterminowa umowa pozwala zapewnić klientowi więcej wskazówek i opracować długoterminowy plan, aby upewnić się, że projekt jest trwały.

Krótsza umowa zwiększa presję, ponieważ klient będzie chciał zobaczyć wyniki natychmiast, a dla niego może być trudno dostrzec szerszą perspektywę. Długoterminowa umowa może wyeliminować te problemy, ponieważ czas może zbudować silną więź pomiędzy agencją a klientem.

Kategorie
Kadry i zarządzanieKariera
Brak komentarzy

Dodaj komentarz

*

*

Podobne wpisy